Schöölers leest platt anne Erich Kästner School

01.02.2024

In de Weeken för Wiehnacht weer dat wedder sowiet. De Schöölers vun de Erich Kästner School leest Plattdütsch in´t Ünnericht. De Düütschlehrers harrn tosom mit de Schöölers verschiedene Texte leest. Geschichten und Hefte geef dat vun Schleswig-Holsteiner Heimatbund. Jedeen Klasse har sien Sieger söcht und ok funnen. So hebbt wi över Opa leest, der sien Enkel hölpen de, een beeten mutiger to sien. Wi hebbt över Höhnermist und Filmlüüd in Brodersby leest, wi man sik in´t Dörp domals mit sien Fründin to schmusen dreepen kunn und ok „Die Bürgschaft“ weer Thema in Ünnericht. Markwürdig weer, dat in de Stück nur över achttein Strophen snakkt wart. Aber worüm dat so is, dat mööt se selvens rutkreegen.

In Januar weer dat sowiet: Een lüdde Jury ut Ann Katrin Nissen (Schulsozialarbeit und native speaker), Herr Raddatz und Fru Andresen hebbt sik tosom anhört, wi wunnerboar de Klassensiegers leesen kunnen. Vun Klasse fief büt söben weer de jüngere Gruppe und Klasse acht büt tein weern de ölleren Schöölers. De Lehrers und Ann Katrin hebbt hört und urteilt, wer denn der beste Leser oder die beste Leserin bi uns anne School is. Wi hebbt jedenfalls ordentlich schmunzelt und sün stolt, dat bi uns anne School noch Schöölers sünd, de Platt leest und schnakken kunnen.

Ronja Petersen hett bi de jüngeren und Jim Pröpper bi de ölleren Schöölers wunnen. Hartlichen Glückwunsch!

Nu geiht dat in Februar wieder ton Landschaftsentscheid und wi wünschen jem veel Spoß und Erfolg dorbi.

Frau Andresen

Bild zur Meldung: Schöölers leest platt anne Erich Kästner School